Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mulde Varpa Klubb Varpa
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mulde Varpa Klubb Varpa.
Varpa
Följ oss för uppdateringar
I dag så åkte 9 muldespelare norrut till Bro för att spela regionmästerskapen i boule.
De tre lagen med
Birgit Persson, Mats Funck och Anders Hedlund.
Boa Johansson, Olof Bäckström, Janne Larsson
Anki Lindström, Cattis Sundqvist, Magnus Sundqvist.
Lag Birgit lyckades inte ta sig vidare från gruppspelet.
Lag Boa tog sig vidare och slutade på en 5:e plats
Och bäst av alla var lag Anki som spelade en bra final men fick se sig besegrade, och hamnade på en fin andra plats,
Bra och roligt och rackarns så varmt i Bro.
Nu laddar vi om inför Månadsboule i morgon i Rävhagen.
| Träning | 8 jun, 18:00 |
| DM Centimeter Varpa, Roma | 9 jun, 17:00 |
| Träning | 10 jun, 18:00 |
| Träning | 12 jun, 12:00 |
| DM Ind varpa Eksta | 13 jun, 09:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera